Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-24, 10:21   #7
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Send mail med bilde til daglig leder. Er det striper med hette du har fått? Det kan fort bli flekkete hvis hullene i hetta er for store og blekemiddel for tynt, slik at det renner blekemiddel mellom hette og hår. Da får man leopard flekker.

Nei, det er foliestriper.

Etter hårvask har jeg studert det litt grundigere, og ser at etterveksten fortsatt er veldig mørk under det øverste, lyse laget. Det er antagelig lagt for smale og for få striper i underhåret.

Jeg får vel manne meg opp, da. Hovedutfordringen min er at frisørsalongen var mikroskopisk, og det er ingen måte å komme inn dit på uten at alle frisører og besøkende får det med seg. Inkludert hun stakkars lærlingen, som jeg er helt enig i at burde fått mye mer hjelp og støtte. Hun spurte de andre flere ganger, men det var på enkeltting, og det var ingen som så over sluttresultatet, eller vurderte mengden folier hun satte.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat