Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-24, 08:12   #2
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harry Potter konfirmasjon

Så gøy! Vi hadde HP 11-årsdag på lavbudsjett, til stor suksess. Her er det (jeg husker) vi gjorde:

- Laget tryllestaver med billige spisepinner, limpistol og maling. De ble skikkelig fine
- Invitasjonene var opptaksbrev til Hogwarts, avdeling selskapslokalet
- En gammel Halloween heksehatt ble stappet med aluminiumsfolie og en mobil på høytaler (allerede ringt opp). Det ble en perfekt sorteringshatt. Mannen stod ute og snakket i hatten mens jeg stod inne og ga små signaler og hvem og hvilket hus
- Jeg vant(!) en svart drage-pinata i en konkurranse et sted. Denne ble stappet med godteri og en skredpeiler, og gjemt i skogen rundt der vi var. Husene fikk oppgaver å løse for å få tak i søkedelen, og så løp de rundt i skogen for å redde dragen sin
- Allsmakbønner var stor suksess, og vi hadde laget en del potions som kunne mikses og herjes med

HP-konfirmasjon høres skikkelig gøy ut! Hadde tatt høyde for at aktiviteter skal funke for både potterheads og andre. Hos oss ble tryllestavene mest suksess hos førstnevnte. De andre syntes det var en litt corny greie å leke.