Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-24, 07:52   #29
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med personligheten din?

Ja egentlig. Jeg er flink med mennesker og tror jeg har lett for å bli likt av ulike type folk. Jeg har vokst opp som organisasjonsmenneske og er vant til ulike typer folk med ulik bakgrunn. Dette kommer godt med i jobbene jeg har hatt. Jeg er flink til å samle på gode folk og har dermed ganske stort nettverk. Jeg ler mye og har en veldig gjenkjennelig latter. Før kunne jeg nesten synes det var pinlig,men driter i det nå. Av negative ting kunne jeg ønsket jeg hadde større gjennomføringsevne på endringer som koster meg en del. Som trening, matinntak, sparing, ukeshandling o.l. Jeg er heller ikke kjempegod på kritikk og at folk ikke liker meg. Jeg tar konflikten,men det koster meg. Jeg har hatt noen tunge personalsaker jeg må håndtere og jeg unngår de ikke,men det er ubehagelig. Med folk som står meg nærmere kan jeg bli sår om jeg føler meg dårlig behandlet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat