Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-24, 18:55   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med personligheten din?

Jeg er fornøyd med den delen av personligheten som jeg viser utad, men innvendig kan det være en del grums. Jeg er ekstrovert introvert og virkelig MÅ ha alenetiden min for å kunne være mitt beste jeg ute blant andre. Dette er det få andre som vet om, men det kommer frem på venninneturer eller hvis jeg har gjester i flere dager. Jeg er også en person som kan bli stresset av den minste ting, noe som går ut over søvnkvalitet og etter dårlige netter er jeg ikke sosial i det hele tatt.

Jeg snakker gjerne med fremmede, liker smalltalk og mingling, elsker å bli ledd av og med, er åpen og kan snakke godt om følelser både høyt og en-til-en, har bra selvinnsikt, liker å ha rett, men kan også gjerne innrømme at jeg tok feil. Jeg har få hemninger og er (tror jeg) en god venninne og vertinne. Det jeg over hodet ikke takler, er konflikter med venner, noe jeg heldigvis ikke har hatt mye av, men særlig en slik konflikt er stuck inni meg. Jeg hadde tusen gode svar etterpå, men klarte ikke å si noe fornuftig og å stå opp for meg selv i den situasjonen. Jeg ble et lite barn, nesten, helt paff og stille og sa bare ja og ha og unnskyld og tok all skyld på meg selv selv om det nok burde kommet en unnskyldning fra den andre parten, også. Jeg er også en person som føler at jeg må svare med det samme og kan derfor bli litt for spontan og litt for tilbøyelig til å si ja, selv om jeg mener noe annet og få innvendig stress av dette etterpå.

Men alt i alt fornøyd, selv om jeg definitivt vet at det er ting jeg burde jobbe med.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat