Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-24, 11:27   #325
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Så akkurat venner av M hadde filmet inne i kronprinsparets private leilighet på Skaugum. Sikkerthetsekspert synes ikke noe om det.
Jeg fikk det opp som google varsel, nyheter.
Et sted leste jeg ar kronprinsparet har tydeligvis ikke hatt kontroll.

Det trenger jo ikke være Marius som er roten til alt som har vært ute av kontroll i festsituasjoner på Skaugum, det bor tross alt to andre ungdommer der også, med foreldre som er mye på reise.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kan godt forstå at foreldre til et barn med et alvorlig rus- (og volds-) problem gjør helt andre vurderinger av hva som er riktig å foreta seg.

Jeg tenker at de har latt han bor hjemme for at de skal få et snev av følelse av kontroll, og at de befinner seg i en dypt fortvilende situasjon. Følelsen av maktesløshet må være helt øredøvende.

Ja, det må være helt skrekkelig. Og med det offentlige fokuset på toppen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat