Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-24, 14:23   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg er 53, så det funker ikke.

Nå skal det sies at mange her inne ser ut til å ha betraktelig mer å rutte med økonomisk enn jeg og de fleste vennene mine. Jeg kunne sikkert omdisponert og teknisk sett hatt råd til fest der jeg sto for drikkevarene, men personlig ville jeg ikke vært villig til å prioritere det.

Det har du sikkert helt rett i, og det er jo nettopp fordi en fest koster en del penger at jeg startet tråden i utgangspunktet. Det er en stor prioritering, og det er klart det går ut over andre ting.

Men jeg tror heller ikke at det er drikken som vil velte budsjettet. Jeg er ikke villig til å sponse en fyllefest (av flere årsaker enn det økonomiske), og jeg synes ikke man trenger vanvittige mengder.

Her forleden møtte jeg en halvveis bekjent som begeistret fortalte om 50-årsdagen sin, og hvor fulle alle var, og hvor fulle til og med de gamle var. Jeg gjetter på at hun ikke betalte for drikkevarene selv.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat