Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-24, 16:44   #139
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Jeg lagde bursdagsfest for mannen min i januar, og skrev i invitasjonen at vi har drikke til maten og avec, det er fint om dere tar meg drikke utover dette. Synes ikke det var rart eller følte meg som en kjiping av den grunn.
Nå skal det sies at jeg hadde kjøpt så mye vin og øl at ingen dro frem det de hadde med seg, og vi drikker ennå på både vin og cognac fra festen hjemme her.

Jeg var heldig og fikk leie et fint og billig lokale via et medlem i foreningen som eier lokalet, og jeg lagde maten (grillbuffet med dyre råvarer) selv.
Noen og tredve gjester, pyntet med sånn 3 for 2-blomster fra Mester Grønn satt i masse små vaser, lyslenker og små telysglass og ellers litt stæsh i temafarger.
Totalt brukte jeg vel 20 000 på festen.