Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-24, 16:04   #179
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

i

I sånne tråder som dette blir det ofte sagt at «jeg kjenner ikke forskjell» og «vin er vin», og det er jo også helt i orden, men jeg kan av og til føle at det blir sagt som et stikk til de som liker spesielle typer viner framfor andre. Som om man er snobb hvis man kjenner forskjell. (En generell betrakning, jeg mente ikke deg, Karamell.)

Og så synes jeg det er litt trist hvis man har brukt penger og energi på å finne en vin som er gave, og så blir den styrtet som et hvilket som helst rusmiddel av en bedugget person utpå natten. Det har jeg aldri noensinne opplevd, bare så det er sagt.

Ja, enig i begge. Jeg er en matsnobb og kanskje litt snobb på andre områder i livet, så jeg synes ikke det er det minste rart. Dessuten har jeg bursdag i dag.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat