Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-24, 16:02   #30
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til svigerinne, 50 år

Noen ganger kan folk som tilsynelatende har alt, allikevel ha noen hull. Til bursdagen min fikk jeg creme brulee-brenner av noen venninner og det var en helt perfekt gave, for det har jeg aldri fått surret meg til å kjøpe til meg selv. Kan du komme på noe sånt?

Det kan også være smågaver som passer til noe de allerede har. Mange PP-serviser har egne servietter, for eksempel. De koster jo ikke all verden, men er jo midt i blinken.

Når det gjelder Champagne, så kommer jo den i alle prisklasser, fra 300+ til veldig, veldig mye mer, så hvis jeg skal komme med tips her må jeg ha budsjett.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat