Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-24, 16:43   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til svigerinne, 50 år

Jeg blir aller mest glad for de gavene som viser at noen har tenkt på meg. Nå er jeg absolutt ikke rik, altså, så det er ikke sånn at jeg har alt, men jeg blir så rørt av å få noe som giver har anstrengt seg litt med, bare for min skyld. En gang kom ei god venninne på døra med hjemmelagde fiskekaker. Nå tror jeg kanskje ikke det er den perfekte gaven til din svigerinne i Oslo ( ), men poenget er at jeg elsker det, jeg hater å steke dem og hun visste at jeg ville bli glad. Andre ganger har jeg fått kjeks, marmelade etc. Og en annen venninne strikket et skjerf til meg i fjor, og jeg vet at hun brukte kjempelang tid. Det er litt ujevnt strikket, men det er det fineste skjerfet jeg har.

Så blir jeg glad for (og har fått flere ganger) opplevelsesgaver, som regel sammen med giver. Det er også superkjekt, men det fordrer jo at man liker å være sammen, da.

Ting som kan spises eller drikkes setter jeg også stor pris på.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat