Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-24, 15:27   #13
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg rart i dag? #1

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja, den leste jeg istad. Nærmeste naboene ante heller ingenting om hvordan det sto til hjemme hos han, og de kjente hverandre godt nok til at han pleide å stikke innom på en kaffekopp. Og han var på frivilligsentralen og hjalp andre.

Jeg begynte å tenke på folk jeg kjenner, om dette kan skje noen av dem. Foreløpig har vi det sånn at vi besøker hverandre og er oppdatert på ståa i heimen, men tenker det kan være viktig å sørge for at kaffebesøk ikke blir en eveis-greie.

Leste ikke hele.

Først var det økonomi som gjorde at han ikke klarte å betale strøm?

Lurer liksom på hvorfor han ikke spurte noen om hjelp? Er det måten de kommuniserer på; " jo alt går fint her?" Det at ingen spurte hvordan han har det?