Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-24, 07:31   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nedleggelse av VGS-skoler

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Selvfølgelig kunne man tilbud lærere goder for å undervise på bygda. Mange veldig flinke lærere hadde glatt flyttet dersom de f.eks. fikk nedslag i undervisning. Det kunne sannsynligs også medført at lærere som har sluttet ville kommet tilbake. I stedet har vi lukket øynene for en lenge varslet lærermangel, som selvfølgelig blir merkbar på bygda først.

Ja, det er jo derfor jeg skriver «bærekraftig». Hvis ikke elevene er der over tid, så ER det selvsagt en grense for hvor mye penger man skal putte inn i kunstig åndedrett for svinnende lokalskoler. Det finnes elever 2 t fra Lom også som ikke har egen VGS, antar jeg.

Og da koker det ned til de store politiske prioriteringene. Jeg har lavere betalingsvilje for «folk i husan», men skulle gjerne sett mye mer lærerressurser pløyd inn i f.eks. å få gutter gjennom VGS i Oslo Øst, som I HVERT FALL har enorme konsekvenser for jobbmuligheter, samfunnsstruktur og integrering.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 25-10-24 kl 08:11.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat