Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-24, 05:39   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av AI - hvilke verktøy?

Jeg tenker slett ikke til jobbsammenheng. Vet det testes copilot, men jeg er ikke av dem som tester det og ca søt jeg gjør er jo regnskapet til kundene, så jeg tenker ikke begynne å skrive kundebrev i ai nei. Tenkte privat/for gøy

Google til googling. Men vet sannelig ikke. Jeg vet ikke hva jeg skulle bruke det til. For tale til konfirmanter skriver jeg nok fortsatt selv (og holder meg ikke til manus uansett) og sånn ellers så driver jeg ikke og skriver så mye som jeg skulle brukt det til. Tror jeg.

Det er derfor jeg blir så forundret når jeg vet flere har chatgtp eller lignende på mobilen. Hva skal man med det? Jeg er som sagt avleggs, og har ikke helt skjønt det.

(Totalt avleggs. Jeg hører ikke på podcast og blir irritert når avisene har video i stedet for artikler. Definitivt dersom de ikke er tekstet. Jeg har mobilen så godt som alltid lydløs for medier. Jeg bruker den jo sånn som nå. Med andre sovende i samme rom )