Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-24, 10:26   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg spise?

Lage noen gode salater, kanskje kutte opp ingredienser og putte i bokser, slik at det er lett å blande? Da kan du variere med ost, kylling, skinke, egg, tunfisk og andre proteinkilder. Glutenfri pasta. Gresskarfrø er godt i salat, og har mye energi. Nøtter også. Lage noen skikkelig gode hjemmelagde dressinger du kan ha på ...

Omlett kan varieres mye, jeg er veldig glad i omelett med spinat og chevre. Da lager jeg en enkel omelett med egg, løk (evt purre), salt og pepper, og når den har nesten stivnet smuldrer jeg over litt chevre og legger på en dunge med spinat, og legger på lokk og lar det stå på lavere temperatur til spinaten har kollapset litt. Så bretter jeg omeletten i to, og lar den steke litt til.

Sist redigert av My : 07-11-24 kl 10:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat