Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-24, 10:35   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg spise?

Jeg synes også mat er vanskelig fordi det jeg liker får jeg høyt blodsukker av. (Og så klarer jeg maks ett egg en gang i blant, for det er ikke en favoritt).

Det jeg vet jeg burde spise, men som jeg ikke gjør er å preppe kylling eller annet protein og spise det med grønnsaker. Jeg liker ovnbakte grønnsaker om jeg har masse krydder og ost på toppen.

Det jeg faktisk gjør er å spise cottage cheese med bær eller sukkerfritt syltetøy.
'Jeg spiser ikke brød både pga blodsukker og at munnen min mangler nesten all spytt et menneske bør ha, men jeg klarer tynne knekkebrød med "fuktig" pålegg. Det er dritkjedelig med omtrent bare smøreost, da. Topper den ofte med masse agurk.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat