Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-24, 13:50   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg spise?

Tortilla-lefser inneholder ikke mindre mengder hvete enn vanlige brødskiver, det kan jeg nesten garantere. Det bare ser sånn ut fordi de er flate, antakelig? Det finnes glutenfrie tortilla-lefser, dog. Både de som er merket med glutenfrie, og de små mais-tortillaene som er på størrelse med et taco-skjell. Usikker på om disse er uten hvetestivelse (dette avhenger jo av hva i hveten du reagerer på).

Angående knekkebrød: man må nesten kjøre på med masse pålegg. Eggeskiver, avocado, sardiner i olje (jepp, det liker jeg..!), sånn at det ligger et lag oppå knekkebrødet som er fem ganger så tjukt. Ellers blir man IKKE mett av knekkebrød, er min erfaring.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat