Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-24, 12:28   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi til sommeren?

Ja, det er utrolig forvirrende å lese anmeldelser gitt av privatpersoner. De klarer ofte ikke å skille mellom det hva som er realistiske vs. urealistiske forventninger. Og hvilke forventninger vi har til serviceinnstilling hos personalet.

Jeg pleier ofte å lese hele teksten på de skikkelig dårlige anmeldelsene for å gjøre meg opp en formening om det er noe jeg ikke kan leve med. Jeg kan leve med at det ikke er paprika ved frokosten. Og hvis man ønsker å bo midt i partystrøket, så må man leve med at det er noe støy om natten. Alternativet er å bo et lite stykke unna. At personalet ikke kan trylle når det kommer veldig snodige forespørsler, tenker jeg også at er helt greit. Samtidig som man kan forvente å få en ekstra pute hvis det trengs. Og så videre.