Sv: Hjelp til ungdomsrom!
+1 på skittentøyskurv. Det har datteren min, hun skifter jo klær hele tiden, mens guttene klarer seg fint uten. Et trillebord som dette eller dette har også blitt satt pris på. Til alt av hobbyting, sminke og annet småtteri, for da fyller hun ikke skrivebordet sitt med det.
Ellers vil jeg si at godstol var helt bortkastet for våre. De ble aldri brukt annet enn som oppbevaring. De foretrakk alltid å være i sengen så til slutt kvittet vi oss bare med godstolene. Og jeg vil avbefale sengeteppe og puter som skal gjøre sengen mer sofaaktig og hyggelig på dagtid. Tanken var god og det var interessant i omtrent to dager og så ble aldri sengeteppet brukt mer og putene lå bare slengt på gulvet. Det enkle er ofte det beste.
Jeg ville egentlig bare startet med det nødvendige og så kjøpt flere møbler/ting ettersom behovet melder seg heller enn å prøve å spå hva de kommer til å bruke/sette pris på. Det blir fort en del bomkjøp av slikt.