Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-24, 19:31   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til ungdomsrom!

Bare følger jeg, for det blir litt opp-justering av et par rom her i høst.

Hun som snart blir ni vil ha "sånn seng som storesøster"
Storesøster sier at da kan hun få hennes, for hun vil ha bredere seng. Hun har sett seg ut en fra Ikea som man løftet opp så kan det ligge ting under. (Den hun har har to skuffer under) Men hun vil ha 140-seng. Eller minst 120. Den hun fant er 140.

Og nytt skrivebord. Med skuffer og plass til sminke. Jeg tenker en sånn reol i tillegg er lurt ja.

Og da tr ker jeg at vi kunne jo egentlig gjort noe med storebror sitt også. Men han vil ikke ha nubsengm og sover derfor fortsatt i en delvis demontert brannbil. 16 år gammel. (Gutten, senga er bare 12 ) jeg når ikke inn. Jeg skal prøve igjen en dag han er i godt humør.

Belysning ja. Storesøster flyttet skrivebordet inn i rommet, år i dag står der under vinduet men der blir for trangt med ny seng, og må derfor ha enda mer lys på det. Pr i dag har hun jo en del naturlig lys.