Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-24, 22:50   #83
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

For ikke å snakke om at timene ikke er tilgjengelig for foreldrene når barnet er mellom 12 og 16 år og nevnte barn ikke har verken MinId eller BankId. Heldigvis ringte jeg avdelingen som kunne opplyse om timen(e) og innkallingsbrevet kom i posten dagen etter timen(e).

Eller så ringer de og lurer på hvorfor barnet ikke har møtt. For så å sende inkasso sak til samme barn for «ikke møtt» gebyr. Som barnet måtte ha bankid for å kunne bestride.

Fordelen med slike ting er at man som voksen kan få tømt sekken av frustrasjon. Jeg la ikke så mye mellom da jeg ringte inkasso selskapet.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv