Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-24, 21:46   #147
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skal begynne på zometa etter jul, standard etter min type kreftbehandling + alder. Jeg stusset litt over at de ikke sjekker beintetthet før de starter, mtp potensiell overbehandling, men de gjør visst ikke det, pga kost og kapasitet. Så det er kanskje ikke bare-bare å få det testet?

Mamma ringte meg i våres og sa at nå hadde min kusine fått påvist benskjørhet, og siden både mamma og hennes søster (kusines mor) er beskjøre, burde jeg teste meg (ja, jeg er 56 men mamma passer på helsen min…). Det viste seg at det er 13 måneders ventetid, så jeg har time i april 2025.
Nå gikk jeg så grundig i bakken under et sykkelritt i sommer og slo ryggen svart, så benskjørhet er jeg neppe. I alle fall ikke nå.

Jålebeinet er ikke aktiv