Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-24, 11:13   #166
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vi fikk reklame for søndagsskole i posten. På forsiden sto det at det var dette barn ønsket seg aller mest til jul. Min datter kom marsjerende inn (hun hadde hentet posten) og erklærte dette som HUMBUG, greit å se at hun allerede som niåring gjenkjenner religiøst løgn og bedrag.

Men gruffet - inni denne brosjyren sto det uthevet at de aller fleste tar et aktivt valg om å tro før de fyller fjorten - og at det derfor er så viktig å lære barna om Jesus.

Hva i alle dager - de kunne like gjerne skrevet "fang ungene inn i kirken før deres evne til selvstendig kritisk tenkning er utviklet".

Antar jeg ikke er i målgruppen for reklamen, da.

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg holdt på å dåne av det samme. Før jeg ble forbanna. Og litt forundret over at Søndagsskolen har nok penger til annonseinnstikk hos alle Aftenpostens abonnenter. Hvor mange (få) er det som hiver seg på og betaler inn på en sånn tiggereklame?

Jeg ble også forundret. Er dette kyrkja, den norske, liksom? Jeg liker kirken min, og leser menighetsbladet, men dette ble jeg faktisk småsur av.