Tråd: Vintersko
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-24, 09:28   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko

Til kjolebruk betyr ikek noe for meg, jeg har ikke mange slike anledninger i året og da kjører jeg i så fall til døra og kan skifte sko eller gå på sollekesten, så det er ikke relevant

Men jeg fryser på tærna. Virkelig. Jeg har KJØRT til jobb, i en elbil som vel og merke ikke bruker unødig mye strøm på å varme tærene mine antar jeg, og har på meg mine gode gamle ecco vintersko og jeg sitter her med kalde tør. Skoene ryker straks av så jeg får varme tærene ved å sitte på dem. Jeg vet det er min egen feil for å ikke ha på ullsokker, årets første snø er kommet og alt er kaldt.

Vel vitende om at jeg ikke er helt sikker på om jeg kjører hjem eller parkerer på skolen. Det avhenger av om veien opp til oss er brøytet når jeg kommer hjem eller ei. Er den ikke det kjører jeg neppe opp. (Det var grusomt åkomme ut idag, og bakken opp fra hoveveien er tyngre/lengre/med sving enn den bakken jeg nesten ikke kom meg opp hjemmefra i morges. Og i så fall går hjem, spiser, går tilbake til skole for korps med minstemor og håper veien er brøytet til vi skal hjem, eller så går vi hjem også og finner da bilen på skolen i morgen tidlig igjen.

Jeg ser for meg mye kalde tær og ønsker meg en VARM løsning.