Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-24, 13:14   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn for "mannearbeid"

Jeg ser ikke noe klart fellestrekk ved disse tingene. Rengjøre sluk synes jeg absolutt er husarbeid. Eller vedlikehold, litt avhengig av hvor stor jobb det er. Maling er oppussing, eventuelt vedlikehold. Skifte dekk er vedlikehold, det også, hvis man ikke vil kalle det bilarbeid eller noe sånt? Bæring er bæring; hvis man bærer ting opp på loftet, er det rydding, og hvis man flytter møbler til et annet sted, er det ommøblering.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvorfor i all verden skal dette kjønnsdeles?

Jeg oppfatter him som at hun nettopp spør etter et ord som ikke er definert ut fra kjønn.