Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-24, 15:02   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg sa ikke et ord om å bruke opp stemninga. Derimot blir jeg sur av amerikaniseringen som innebærer å ta alt på forskudd. I Norge har vi tradisjon for adventspynt og så kommer julepynten til jul. Og jula varer, om ikke helt til påske så i hvert fall, til 20. dag jul.

Hjemme hos seg selv kan folk vitterlig gjøre hva pokker de vil, det skal ikke jeg blande meg bort i, men i fellesarealer bør vel ett eller annet minste felles multiplum gjelde og da kan de som vil ha alt på forskudd ta litt hensyn.

Men hvorfor det? Hvorfor kan ikke de som vil holde fast ved alt det gamle ta hensyn?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv