Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-24, 05:55   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baking til jul

Det blir julemenn i morgen og helst en sort til. Ligger baking av julemenn i kalenderen i morgen så jeg har ikke så lyst å begynne før (vanligvis ligger det første helga i desember men 1.12 hadde vi både turn juleavslutning og julegrantenning så vi var opptatt fra frokost til leggetid så baking utgikk)
Kanskje brune pinner også i morgen?
Mamma ringte og hadde en forklaring om at hun skal lage krumkaker til min bestemor så hun må lage mer enn enkel oppskrift så olnhiknpsger dobbel så kunne hun lage til meg også, så det får vi uten å gjøre noe.

Neste helg må det bli pepperkaker, sjokolade makroner (kokosmakroner med sjokoladebiter i) og sjokolademarengs-kakene.
Mulig vi også må til med smultringer. Ungene elsker smultringer, men jeg har aldri fritert noe så jeg må snakke med mamma.

Vanligvis lager vi julemann både tidlig og sent i desember men tror vi bare lager dobbel oppskrift denne helgen og stikker ivei. Jentene er oftest villige til det, eldste går lei
Han våkner ikke hjemme i morgen heller, grøtfest i kveld med overnatting. Med speidere i kirkeljeøleren så jeg er ikke bekymra. Han er i form til å bake når han hentes 11 eller etter gudstjenesten.