Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-24, 00:13   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Felleski når man er kort og veier litt mer enn snittet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jepp, det er fullt mulig. Jeg hadde felleski da jeg var tyngre enn det. Og vi er jo like lange. De skiene ga meg skigleden tilbake, jeg hadde jo egentlig sluttet å gå på ski fordi jeg ikke orket å smøre. Mine ble kjøpt på XXL, og funket superbra, så jeg tror ikke nødvendigvis at du må kjøpe dyre ski heller. Tror generelt mange overvurderer hvor dyre ski de trenger. Jeg har mye dyrere ski nå, og merker ingen forskjell, annet enn at det er digg med justerbare bindinger.

Gleder meg til sesongens første skitur i morgen!

Så bra! Jeg vurderer en tur til en søndagsåpen sportsbutikk i morgen. Har så utrolig lyst til å gå på ski igjen! Jeg gikk ganske mye på ski som barn, men etter som overvekten kom for fullt, ble det lite skigåing. Fram til for et par år siden, klarte jeg jo knapt nok å gå, så ski var helt utenkelig i noen år. Nå er jeg sprek som bare det (til meg å være), så nå vil jeg på ski igjen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat