Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-24, 22:27   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?

Steamer er bra, men jeg tror den må koste noe mer enn den fra Phillips som jeg kjøpte på Clas. Den funker, men det er en del jobb. Jeg bruker den på duker også - direkte på bordet. Det blir sånn passe, men bedre enn ikke noe.

Min ligner på denne, men min er blå, så mulig dette er en nyere modell, og jeg tror faktisk denne kan mer enn min! - jeg avbefaler altså denne med mindre den er bedre enn den blå .... https://www.clasohlson.com/no/Philip...EaAmOREALw_wcB

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat