Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-24, 09:35   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva MÅ du ha på/til julefrokosten?

I tillegg til min ganske omfattende liste over ting jeg mener at jeg må ha til julefrokost, så har snuppa kommet på banen. Hun mener hun nå har blitt så voksen at hun både kan og vil stå opp til julefrokost.

Så nå står god ost, avokado og strandaskinke på den allerede omfattende handlelista. (Det er kanskje ikke så julete i seg selv det hun etterspør, men hun skal selvsagt også få noe hun opplever som godt til julefrokosten. Hun har INGEN forståelse for at jeg liker oksetunge. )