Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-24, 09:45   #18
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SpinOff] Retro-mat

Min mor lager av og til kabaret (som jeg kaller det), men da alltid som en del av et utvidet lunsjbord slik at det er mulig å velge noe annet. Jeg spiser det ikke og lager det ikke.

Jeg vokste opp med veldig mye kokt (delvis overkokt) fisk. Selv om vi fremdeles spiser mye fisk så velger jeg stekt, ovnsbakt eller som del av gryte. Jeg tror egentlig bare at det er persetorsken til jul og av og til røkt torsk som er trukket.

Ellers spiser jeg ikke lever og innmat. Det ble servert i mitt barndomshjem, men heldigvis veldig sjelden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat