Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-24, 12:06   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarisk, enkel julemat - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Håper det er greit at jeg blander meg inn litt. Kan nøttesteken fryses? Jeg tror det krever litt mye ovnsplass og tid å lage både og nøttestek + alt tilbehøret på selve julaften så hvis jeg kunne laget nøttestek denne uken og fryse ned hadde det vært supert. Så kan den varmes i ovn sammen med fløtepotetene mens kalkunen hviler.

Ja, den kan fryses.

Divine, jeg tror de har alle varianter. Bare spør på en hvilken som helst Meny. Jeg ville ha kjøpt i sommer om jeg hadde kunnet, men det er visst sesongvare til jul. Så nå bør du finne det ferdig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat