Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-24, 08:12   #892
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har droppa ballen fullstendig her. Før pandemien var jeg klar for en vinterkrig når som helst. Nå har jeg ikke dopapir fram til julaften en gang. Har fyrstikker, ved og mat, da. Så har en jobb å gjøre med reaktivering av beredskapskapasiteter.

Jamen fader da! Ikke dopapirkrise også, vel? Vi skulle jo liksom være på hver vår side av byen-alternativene!

Registrerer jo også at det var litt tøffere å skryte av egen skog og elv og terrengkjøretøy som jeg kunne i 2017, enn nå. Men bilen er firhjulstrekker da, og diesel, så jeg kan komme og hente alle dere som ikke kommer dere noe sted i el-bilene deres siden strømmen er borte.

Maverick er ikke aktiv