Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-24, 10:59   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Det burde være «straff nok» at du trekkes i penger for det du jobber. Ikke at du får 0,- hvis du går over antall timer. Lønnen for det jeg har jobbet får jeg i midten av januar.

Ja, helt enig. Det er virkelig en skikkelig dårlig ordning. Noe av problemet, tipper jeg, er at det snakkes for lite om og folk som ikke har opplevd det aner ikke hvordan det fungerer. Jeg tror ikke "folk flest" egentlig synes dette er rimelig eller slik det bør være, men folk vet ikke om det. Det hjelper heller ikke at samfunnsdebatten foregår på et nivå som er helt lavmål og bare støy.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv