Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-24, 17:13   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Influensere som ikke er kjendiser

Har noen tanker om deling av offentlig informasjon og bilder på sosiale medier, og så lurer jeg på hvor mye influensere som ennå ikke er kjendiser kan tjene..

Ser noen som er godt voksne, nylig pensjonister, deler ofte bilder og informasjon daglig på Facebook, og gjerne (en nesten lik) selfie hver dag. Jeg lurer vel på hvor vanlig dette er, og kanskje ikke offentlig heller, men er det mange her inne som daglig legger ut selfie på Facebook eller instagram? Og kanskje i samme slengen legger ut bilder og informasjon om hva dagen har gått med til? Lurer liksom på hvor vanlig det er..

Så har jeg oppdaget et ektepar på Facebook som deler mye. Ser det er annonser i/ etter innleggene som publiseres. Lurer rett og slett hva man tjener på dette.. De jeg tenker på er Trygve og Arianah Viken.