Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-24, 10:29   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste strikkepinnene?

Jeg elsker, elsker, elsker mine Chiaogoo utskiftbare. Har twist fra 2,75 til 5, både 10 og 13 cm lange pinner. I tillegg har jeg Forte 2.0 13 cm fra 2,75 til 10. Bruker twist når jeg vil at garnet skal gli lett på pinnene, men foretrekker forte til alt annet.

Jeg er stor fan av utskiftbare pinner, for jeg liker fleksibiliteten jeg får med dem. Har prøvd Addi og KnitPro også. Addi-pinnene er gode, men har en kant i overgangen fra pinne til wire som jeg ikke likte så godt. KnitPro hadde en lei tendens til å løsne i overgangen fra pinne til wire, uansett hvor godt jeg prøvde å feste (og ja, jeg brukte pinnen som fulgte med).

(I tillegg har jeg en strikkepinnesamling som er svært stor, som består stort sett av drops og sandnes sine rundpinner i all slags lengder og tykkelser. De ligger i en mappe og brukes svært sjelden etter at jeg bytta over til Chiaogoo.)