Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Her er fortsatt en del på forkjøla-hjemmekontor og en på bortekontor grunnet utvidet opphold på juleferie i annen by hvor vi har kontor.
Men jeg er lykkelig for å være på plass på kontoret, selv om det er tungt og kjedelig å tenke på at jeg skal være her i 9 timer til, men å komme i gang med overtiden lar meg få unna litt fra arbeidslistene mine og det er fint. Bilen som trener nytt batteri har time på verksted til det og eu kontroll på onsdag, så er vi bare spent på hvordan det går med den eu godkjenningen da.... det kan være at vi ender med å låne en bil. Men det bringer meg til det andre jeg er glad for, mine foreldre. Vi får låne bil av dem dersom vi vil/trenger når den ene bilen vår står, og de er fortsatt vaskeri-tjeneste for oss, vi leverer skittent tøy og får et hjem vasket, tørket og brettet. Jeg blir nok meget glad når vi igjen har fungerende vaskemaskin hjemme, men når det i dag er 3 uker siden den stoppet så er det jo fint å ha muligheten til å få vasket klær mens vi venter.