Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-25, 21:36   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en airfryer å plasseres med luft rundt seg?

Det kan godt være jeg kjøper airfryer etterhvert, og jeg ser absolutt vitsen. Men jeg tror jeg skal starte med å prøve å sette meg inn i de to ovnene jeg allerede har brukt en formue på. Det er egentlig ganske synd at mikroen bare brukes til mikro når den også kan steke og grille. Og som sagt er den vanlige stekeovnen helt sjokkerende rask til å varme seg opp. Når det gjelder grønnsaker, som vi spiser veldig mye av, så må jeg til med stekeovn uansett. Jeg hadde aldri fått plass til de mengdene jeg steker i en airfryer. Men til fisk, kylling etc hadde det jo vært supert.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat