Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-25, 13:48   #692
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ref innlegget til Polyanna om snøkaoset, jeg ble så irritert på den vg artikkelen om de nord norske ordførerene som var i Oslo under snøkaoset og må slenge dritt om Oslo når sånt skjer. Skulle likt å se hvordan de hadde håndtert det med samme infrastruktur. Digga kommentaren til Lae Solberg da om at ordføreren i Tromsø var stille de to dagene før jul da flyplassen der var stengt pga snøkaos.

Veldig mange av oss som har en av drittslengerne som ordfører er like irritert. Har vært "feie for egen dør-artikler" i lokalavisa.

I samme slengen sier jeg meg enig med Polyanna, og gruffer over alle de som ser ut til å tro at det står en brøytebil i beredskap for hver gate i byen, og at det faktisk går an å være ferdig å brøyte en hel by på en halvtime etter store snøfall.

Sist redigert av Stompa : 09-01-25 kl 13:56.
Stompa er ikke aktiv