Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-25, 09:29   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om sykelønnsordningen?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg klarer ikke forstå at ikke noen vil forstå at konstant underbemanning og arbeidspress fører til høyere sykefravær. Jeg savner at noen tør å satse på helsevesen og omsorgsyrker i form av kortere dager, som vil føre til høyere grunnbemanning, men på sikt vil føre til lavere vikarbruk og dermed lavere kostnader.

Det er en del å hente på mer fleksible turnuser også, tror jeg. Så en sak der et sykehjem hadde latt de ansatte velge egen turnus, og sykefraværet stupte. Det er jo logisk. Ulike mennesker i ulike livsfaser har ulike behov.