Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-25, 11:57   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om sykelønnsordningen?

Jeg synes denne diskusjonen er utrolig vond, siden jeg står midt oppe i sykmelding selv. For min del er det år med mye belastning i jobb i tillegg til skrantende helse som har bikket over. Jeg hadde ikke blitt noe bedre av å tape (mer) penger på dette.

Samtidig er det selvfølgelig grunn til å være betenkt over at gode ordninger også kan senke toleransen for mange. «Jeg tar med en sykmelding» er ikke en særlig sjelden setning, dessverre, og av egen erfaring tror jeg ikke pandemigenerasjonen vil være mer robust. Jeg tror mye kunne vært løst med forebygging, bedre psykisk helse-oppfølging og kortere ventetider i helsevesenet generelt. (Jeg har ventet henholdsvis 7, 10 og 11 måneder på spesialisttimer, da går et sykmeldingsår fort).