Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-25, 15:45   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nerdrum - hva tenker dere?

Jeg er veldig delt. jeg likte serien veldig godt, jeg synes den var litt befriende, drømmende og gøy å se folk som tør å leve på en annen måte. Samtidig, så satt jeg igjen med masse spørsmål, inkludert av det kritiske slaget. Mest oppfattet jeg det som en reality, ispedd enorme doser egenmuseumsreklame.

Det er fint å flott å leve av poesiaften osv, men hvordan tjener man penger til strøm og mat og bil? Eller er det slik at man lever på sin steinrike far og får det meste betalt? (Og da er det jo lett å ta avstand fra det grisomme materialistiske samfunnet jeg selv er en del av). Alt nytt er dritt, men det er likevel fett å ha macbook. Hvordan får man en hel familie til å like samme type klær? Hvordan kan Øde seriøst mene at han ikke er påvirket av sin oppvekst? Hvordan blir man griserik hvis man er Norges mest forfulgte person, faktisk like forfulgt som sigøynere under nazi-tiden?

Osv osv