Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-25, 16:14   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken elbil skal jeg ha? Og skal jeg kjøpe eller lease?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kjører ikke så ofte langt. Jeg tenker at det kan være 3-4 ganger i året. Jeg driver mest småkjøring. Transport av barn, handling, Ikea, håndballkamper i Oslo og Akershus eller kanskje Østfold. Dersom jeg sparer mye penger på kortere rekkevidde, tenker jeg absolutt at det er aktuelt. Jeg kan bruke pengene på noe annet morsommere.

Da tenker jeg det er flere biler å velge i som ikke trenger å koste ellevilt mye. Jeg ville sett på biler som fremdeles har garanti i noen år, har CCS-kontakt for hurtiglading. Jeg ville sjekket ut Kia E-niro, Huyndai Kona, MG EV ZS (2022-), Citroen E-C4 og VW ID3.