Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-25, 13:25   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?

Nei.

Et av mine særtrekk er at jeg ALLTID er ute i god tid. Det er ikke å blingse, men å alltid sørge for å ha beregnet nok tid. Dette innebærer at jeg bruker svært mye tid på å vente på andre, men det lever jeg godt med.

Mer utfordrende er det at han jeg er gift med 1) er født et kvarter for seint 2) er skikkelig tidsoptimist (som betydelig forsterker effekten av å være født et kvarter for seint) 3) har et noe lemfeldig forhold til tid på generell basis. Det er jaggu godt at han har så mange andre gode egenskaper, men tidvis blir jeg helt sprø. (I parentes bemerkes at han blir ganske sprø av at jeg alltid skal være så tidlig ute også.)