Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-25, 20:10   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvint selskapsmiddag til 9

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har laget chili sin carne (fra Trines matblogg) i lignende anledning. Det var en vegetarianer i selskapet, og jeg gadd ikke lage noe eget til henne. Hadde kokt ris til, og guacamole, tortillachips, rømme m.m. som tilbehør. Fikk mange lovord.

Ja, jeg lagde akkurat den til en annen anledning, og det er et alternativ det også. Har ikke slått det fra meg.

Jeg tenker på stroganoffen til Nextlife også. Mener du da, Nextlife, at jeg kan steke kjøttet og gjøre det klart i hovedkjelen dagen før (og sette denne på verandaen) og så lage den rømmeblandingen klar og ha den i kjøleskapet, og bare mikse det sammen?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat