Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-25, 13:47   #964
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Vi har en yale elektronisk lås hjemme, ble installeret av meg på 2 timer sånn ca. Brukte you tube video og solgte deretter delene til tilpassning til døren som vi ikke trengte, på finn til glede for noen andre.

Hvorvidt man trenger alarm eller ikke er en vurdering man må gjøre, avhengig av type nabolag, hvem er naboene dine og har du noe som er svært verdifullt i hjemmet ditt ?

Vi har ikke alarm, og føler ikke behov for det heller. I løpet av tiden vi har bodd i denne gaten har det vært 0 innbrudd, og vi har bodd her ganske lenge nå. Vi bor i en blindgate med få hus, og kjenner stort sett alle som passerer på gaten. I tillegg er nærmeste nabo en eldre kvinne som aldri reiser bort og har utsikt til vårt hus. For ett år siden ble naboen på den andre siden sitt webcam forsøkt stjålet, men naboen er ikke lettskremt, og var hjemme, sånn at tyven ble lagt i bakken og hentet av politiet samme kveld. Siden har det vært stille igjen. Vi var ikke hjemme og naboen tok runden og sjekket at alle husene var urørt før de la seg.

I forbindelse med en flystreik lånte vi ut huset til niesen min mens vi var på ferie, og da ringte naboen meg, siden de visste at vi var bortreist, og lyset var på oppe i 2. etasje på kvelden. Så vi passer på for hverandre i gata vår.