Sv: Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er det
Huffda. ChatGPT foreslår følgende:
Sjekk og rengjør filteret
Selv om filteret ikke er vått eller tett, ta det ut og rist det eller blås det rent med trykkluft.
Hvis du har et ekstra filter, prøv å bytte det ut for å se om feilen forsvinner.
Tørk filterrommet og sensorer
Bruk en tørr klut til å tørke innsiden av støvbeholderen og filterrommet.
Hvis det er sensorer i nærheten av filteret, rengjør dem forsiktig med en mikrofiberklut.
Tilbakestill robotstøvsugeren
Slå av støvsugeren, ta ut batteriet (hvis mulig), og vent et par minutter før du setter det inn igjen.
Alternativt, prøv en fabrikkinnstilling hvis støvsugeren har en tilbakestillingsknapp eller innstilling i appen.
Sjekk appen (hvis tilgjengelig)
Noen modeller gir mer detaljerte feilmeldinger i appen. Se om du finner en spesifikk beskrivelse av feilen der.
Oppdater fastvaren
Hvis støvsugeren er koblet til en app, sjekk om det finnes programvareoppdateringer som kan fikse feilen.
Kontakt kundeservice
Hvis ingenting fungerer, kan det være en sensorfeil som krever reparasjon eller utskifting. Kontakt produsenten eller butikken der du kjøpte den.
Selv ville jeg forsøkt å slå den av og på igjen. 
__________________
Oss ska verne om livet langs vegen oss går.
Ingen kan hauste der dauden sår.
Blomen ska bløme og graset ska gro,
oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
|