Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-25, 10:32   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?

Jeg har lyst til å svare "kunne ikke brydd meg mindre". Men så vet jeg jo at jeg slett ikke er skrudd sammen sånn.

Jeg ligger og hører etter alle mulige (og umulige) lyder og tolker alt i verste hensikt. Jeg har testet det ut en gang faktisk. Vi var i Savannah, Georgia, USA. De skryter på seg å ha flest spøkelser i USA. Vi meldte oss på en guidet "spøkelsestur" (for barn ... for ungene var 6 og 9). Guiden klarte selvsagt å påpeke hvor "utsatt" vårt hotell lå, og da var det jo slutt på søvn for min del.

Jeg vurderer meg selv til å være veldig realistisk, og tror selvsagt ikke på spøkelser. MEN ...