Sv: Hva driver du med på fritiden?
Godt spørsmål. Jeg driver å finner litt ut av dette for tiden.
Mannen min var fotballtrener i over 10 år. Jeg var lagleder for det samme fotballaget, og var i tillegg håndballtrener i en del år. Så lenge var livene våre veldig fylt med barnas aktiviteter. Men så tok det brått slutt. Så nå driver vi og finner ut av hva vi skal gjøre med "voksne" barn.
Jeg trener 2-3 ganger i uka (varierer mellom kondisjon, styrke og yoga). I tillegg er jeg frivillig for toppserielaget til den gamle fotballklubben, men det er jo bare noen ganger i måneden når det er sesong (mars - nov/des). Vi ser også MYE fotball - både på kamper, hjemme eller på pub.
Mannen min er ivrig golfer, og jeg forsøker. Forrige sesong fikk jeg nesten ikke spilt (av alle mulige dårlige grunner). Men jeg skal forsøke i år igjen. Jeg tror jo faktisk at golf er en aktivitet som passer meg godt. Hvis været holder seg så vil jo sesongen starte brukbart tidlig i år (de to siste sesongene har vært helt håpløse på akkurat det).
Og så må det være lov i slike tråder at jeg ELSKER å synke ned i sofaen med et svært strikkeprosjekt og binge tv-serier?