Sv: Hva driver du med på fritiden?
Jeg leser bøker, lager mat, ser TV (serier eller sport, først og fremst) og trener.
Trener mer i sommerhalvåret enn i vinterhalvåret, siden jeg liker best å løpe på stier og grusveier i skogen. Liker/bør ikke løpe på asfalt, i alle fall ikke hvis det er flatt, så løping blir det mindre av om vinteren. Jeg bor også i en veldig fin by, synes jeg, og på fridager liker jeg godt å rusle i byen, langs elva, fjorden eller i marka.
Jeg trives foreløpig med en rolig og avslappet fritid uten for mye forpliktelser og planer, men på sikt vil jeg prøve å finne noe mer å fylle tiden med. Vet ikke helt hva det skal være enda. Mannen har nylig tatt opp igjen golf, som han drev med da han var yngre, etter at han som Tjorvens mann har vært fotballtrener i en årrekke. Sønnen har også begynt og er veldig ivrig, han spiller mest med kompiser, men også med faren innimellom. Det frister egentlig ikke meg å begynne med det. Jeg har en venninne som med stor entusiasme prøver å få meg interessert i sanking av sopp og nyttevekster, som hun selv er glødende opptatt av. Det er jeg absolutt ikke interessert i. Har litt lyst til å begynne med klatring igjen, som jeg drev med da jeg var yngre. Det likte jeg godt, men da trenger jeg noen å klatre sammen med...
Sist redigert av My : 07-03-25 kl 12:24.
|