Sv: Vil du anbefale meg en film til i kveld?
Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.
The Usual Suspects er bra. Og hvis de ikke har den, og du ikke har sett L.A. Confidential, så er det mere Kevin Spacey og en spennende film det også.
Takk! Det begynner å danne seg en lang liste over filmer jeg skal bestille på cdon.com nå. Filmer ti år tilbake i tid er tydeligvis ikke å få leid lenger.
Opprinnelig lagt inn av daffy, her.
Dette blir vel vel sent for i kveld, men har du sett The talented mr Ripley? Den likte jeg godt da den kom. Jeg syns det var så utrolig fasinerende hvordan jeg opprettholdt sympatien for hovedpersonen gjennom hele filmen selv etter at filmen dreide i en helt annen retning enn jeg trodde ved filmens begynnelse.
Jeg har sett den ja, og likte den virkelig godt. Jeg er glad i Italia, og kjente noen ordentlige sug i magen noen ganger, når de var i Roma og på diverse strender. Har du sett oppfølgeren? Ikke like bra. Langt fra like bra, egentlig. Til og med en annen skuespiller. Jeg måtte jo se den da, ettersom den første var så spesiell.
Opprinnelig lagt inn av Verity, her.
The Departed er en nyere film i den sjangeren du søker..
Den er kul. Jeg slenger en anbefaling tilbake, og tipser om Infernal Affairs 1, 2 og 3, fra Hong Kong, som er originalhistorien til the Departed. Råbra.
|